22 December 2012

Chenta hati.

Semua nya berlaku hari ini. Chenta hati ku..Datang dan Pergi. Yeay! dan juga Sobss~

Apa ni? apa ni? apa maksud semua ni? Huk alaaaaaa. Rilek yeaa. Seperti biasa, mama & ayah akan datang dari kampung setiap hari Jumaat dan pulang pada hari Ahad. Every week. Nampak tak diorang sayang lebih kat aku? kahkahkah ~

Sedeh tengok mata sendiri. Mata Panda lagi cantek.


So, yang menyedihkan aku ialah diorang dah balik pagi-pagi buta hari ni. Ouhhhhh ini sangat menyedihkan. sebab? Aku kena cari makanan sendiri. hikhikhik #keji punye perangai. Tapi esok petang mereka datang balik dan pulang malam esok jugak. Motip? haih, banyak benorr laahh urusan ayahanda ku yang tersayang ituu. 


Okey, tamat cerita Pergi. Cerita Datang pulak. (Apa ini?) "Datang dan Pergi" katanyaaaa.. hikssss. Ampunnnnn. 

Eh, fokus! okey, dan hari ini juga 'chenta hati'(s) [ceaaa plural yea ada 's' hahaha] akan sampai Ipoh. yeaayyy! macam ni lah gayanya bila anak sendiri takde. harap kan anak orang jea. waaah statementttt....kahkahkah. Tapi aku percaya bukan aku seorang je macam ni, orang lain pun macam ni jugak kaaannnn. Anak sedara buat macam anak sendiri. cuma takleh nak kasik nenen jeaa...upss~

Cepatlah dataaannggggggg.. fuhhhhh~



Chenta Hati aku yang seterusnya...ewaaahh banyak aje yeaa. dasarrrrrr~






















Eh, mana satu ni? yang depan tu chenta hati (terpaksa. ouh, matiklaaa). Hai, Nuyu (my Chenta Hati Terpaksa), selamat study..ekekeke...Pae doa kan yang terbaik untuk semua..cea, amik ati sikit.!

Ehem, yang belakang tu Chenta Hati-Hati. hakhakhak. Ohya, chenta hati-hati aku itu jalan merata minggu ini, dari Putrajaya ke Sungkai lah, pastu pergi Penang lah, pastu patah balik ke Putrajaya amik kereta, baru pulang ke pangkal jalan, Teluk Intan. Pagi ini baru bertolak ke Sungkai.

Semoga perjalanan mereka yang ku sayang ini selamat sampai ke destinasi. Ya Allah, Kau permudahkanlah urusan mereka dan urusan ku. Amin Ya Rabb.

Sekian :)

No comments: